شرکت سپاهان همراه

امور حمل و ترخیص کالا از چین و امارات

شرکت سپاهان همراه

امور حمل و ترخیص کالا از چین و امارات

واردات لوازم جانبی موبایل از چین و دبی

بازار لوازم جانبی موبایل در ایران

بازار تجهیزات و لوازم جانبی موبایل در ایران بسیار گسترده و پرسود و در عین حال جذاب به نظر می رسد چرا که مردم  عموما هزینه ی زیادی را صرف خریدن لوازم جانبی بالخصوص انواع محافظ صفحه نمایش، کاور و قاب می کنند و به خاطر همین استقبال بالای خریداران لوازم جانبی و گسترش کسب و کار در این حوزه، بازار لوازم جانبی موبایل در ایران تا به امروز میزبان صدها برند لوازم جانبی موبایل بوده است. اما جالب است بدانید همین لوازم جانبی موبایل که شامل کاور، هندزفری، باتری وپاوربانک و موارد مشابه آن می شود و شاید هم اصلا به چشم ما نیاید، گردش مالی سالانه برابر با ۲۵۰ میلیارد تومان در کشور دارد. این رقم بدست آمده نه به خاطر ارزشمند بودن این کالاها بلکه به دلیل پر مصرف بودن آنهاست. طبق آمارهای بدست آمده بیشترین خرید در بازار لوازم جانبی موبایل مربوط به باتری و بعد از آن شارژر تلفن همراه بوده است. اما بد نیست که با انواع لوازم جانبی دیگر در این حوزه آشنا شوید:

بازار-لوازم-جانبی-موبایل-در-ایران
  
انواع-برچسب-های-محافظ-صفحه-نمایش
انواع برچسب های محافظ صفحه نمایش LCD برای انواع موبایل، تبلت و دیگر صفحه های نمایش LCD
انواع-هندزفری
انواع هندزفری با سیم و بی سیم
انواع-سیم-های-رابط-مربوط-به-اتصالات-موبایل
انواع سیم های رابط مربوط به اتصالات موبایل
انواع-قاب-موبایل-و-دسته-و-کیف-موبایل
انواع قاب موبایل و دسته و کیف موبایل و تبلت
محافظ-ژله-ای-انواع-موبایل-و-تلفن-هوشمند
محافظ ژله ای انواع موبایل و تلفن هوشمند و همچنین تبلت
قطعات-جانبی-موبایل-شامل-LCD
قطعات جانبی موبایل شامل LCD ، فلت ، IC ، قاب و غیره
شارژر-موبایل-و-سوییچینگ-های-همه-کاره
شارژر موبایل و سوییچینگ های همه کاره
کابل-اتصال-USB-موبایل-از-جمله-کابل-OTG
کابل اتصال USB موبایل از جمله کابل OTG و غیره
اسپیکر
اسپیکر و استندهای رومیزی
تجهیزات-سلفی
تجهیزات سلفی (منوپاد، سه پایه، شاتر …)
انواع-باتری-اکسترنال
انواع باتری اکسترنال (پاوربانک)
انواع-باکس-و-ابزار-تعمیرات-موبایل
انواع باکس و ابزار تعمیرات موبایل شامل هیتر مادون قرمز، اون، خمیر قلع، چسب نقره و غیره
واردات-لوزام-جانبی-موبایل-از-چین--و-دبی

واردات لوزام جانبی موبایل از چین و دبی

اگر شما هم در حال فروش تلفن های همراه یا لوازم جانبی هستید، حتما می دانید که داشتن یک تامین کننده که کالای مناسب را با قیمت رقابتی به شما عرضه میکند بسیار مهم است شما می توانید لوازم جانبی تلفن همراه خود را از چین وارد کنید. بسیاری از معامله گران از مزایای استفاده از محصولات وارداتی چین مطلع هستند و این یکی از دلایلی است که منجر شده بازار چین به عنوان منبع تلفن همراه و لوازم جانبی شناخته شود. واردات لوازم جانبی تلفن همراه از چین بسیار سودآور است، زیرا بازار رقابتی گسترده ای بین تولید کنندگان چینی وجود دارد. با این حال، این بدان معنا نیست که شما زمانی که کالای خود را از چین وارد کنید، به طور خودکار درآمد خوبی نیز خواهید داشت چرا که شما علاوه بر تمرکز بر روی گجت ها و لوازم جانبی که در بازار بیشترین تقاضا را دارند، می بایست تامین کننده ی خوب و روش مناسب برای واردات محصولات خود را نیز انتخاب کنید.

کسب و کار لوازم جانبی تلفن همراه  بسیار وسیع است و در چین ده ها نوع برند برای انتخاب وجود خواهد داشت ولی شما باید آن دسته از لوازم جانبی تلفن همراه را از چین وارد کنید که توجه مشتریان را به خود جلب می کند.

خلاقیت و تنوع در لوازم جانبی موبایل هرروز بیشتر می شود و کار به جایی رسیده که کابل های ساده گوشی نیز تبدیل به کابل هایی شده است که با نزدیک کردن به گوشی موبایل، جذب گوشی شده و به آسانی میتوانید از آنها استفاده کنید. اما  توجه داشته باشید با پیشرفت تکنولوژی در بازار لوازم جانبی تلفن همراه، مصرف کنندگان نیز بیشتر به دنبال کیفیت بالا هستند تا اجناس فانتزی، پس تحقیقات خود را در مورد بازار هدفتان به خوبی کامل کنید. همچنین شما باید پیوسته در این حوزه بروز باشید تا بتوانید با همکاران خود رقابت کنید.

معرفی تعدادی از برندهای معروف تجهیزات موبایل چینی:

آنکر

آنکر (Anker)

این برند واقع در شهر چانگشای چین است و انواع لوازم جانبی الکترونیکی مانند هدفون، کابل‌های USB و شارژرهای همراه تولید می‌کند همچنین محصولات این کمپانی در ۳۰ کشور جهان به فروش می‌رسند.
شیائومی

شیائومی

شیائومی از برندهای مشهور و جهانی چینی است که در زمینه ی گوشی و لوازم جانبی آن فعالیت دارد و محصولاتش را با ارزان ترین قیمت در بازار عرضه می کند. این برند با پیاده سازی استراتژی قیمت پایین و رقابتی توانسته است به یک جایگاه خوب در سخت افزار و نرم افزار در این حوزه دست یابد.
بیسوس

بیسوس

بیسوس یک کمپانی محبوب چینی است که همیشه در تولید انواع تجهیزات و لوازم جانبی موبایل و تبلت مطرح بوده است. برای مثال انواع پایه‌های نگهدارنده ی آن باعث شده رانندگان هنگام رانندگی به راحتی از گوشی یا تبلت خود استفاده کنند. علاوه بر این بیسوس بهترین کابل های شارژ، پاوربانک ها و دیگر لوازم جانبی موبایل را نیز در بازارهای جهانی به فروش می رساند.

از برندهای پرفروش در دبی برند اسپیگن و ریمکس است. اسپیگن یک برند کره ای – آمریکایی است که در سال ۲۰۰۸ در زمینه ی تولید لوازم جانبی برتر گوشی موبایل فعالیت خود را آغار کرده و امروزه یکی از بهترین و معروف ترین برند های موجود در دنیاست. بیشتر معروفیت این برند به خاطر قاب های محافظ و محافظ های صفحه نمایش آن است. کمپانی معروف ریمکس نیز در سال ۲۰۰۸ میلادی تاسیس شد ودفتر مرکزی آن در شهر میامی واقع در ایالت فلوریدا آمریکا واقع شده است. دفتر مذکور یک دفتر بسیار مدرن می باشد و بهنرین لوازم جانبی موبایل و تبلت را در دنیا ارائه می دهد.

خرید و واردات لوازم جانبی موبایل از دبی نیاز به اطلاعات وسیع و علمی در این حوزه دارد و نسبت به کشور چین سرمایه ی بیشتری لازم دارد.

برندهای-پرفروش-در-دبی
واردات لوازم جانبی سپاهان همراه

علاوه بر این ها قبل از شروع به وارد کردن لوازم جانبی تلفن همراه از چین و یا دبی، قوانین و مقررات مربوط به چنین وارداتی را بررسی کنید. به یاد داشته باشید بعضی از سیاست های مربوط به واردات کالاها سخت و پیچیده است و آشنایی با تمام نیازهای واردات قبل از شروع فرآیند واردات، امری حیاتی است. شرکت بازرگانی سپاهان همراه با دارا بودن دفتر و انبار در شهرهای شنزن و گوانجوی چین و همچنین دفتری در دبی در دریافت، حمل و ترخیص انواع  تجهیزات و لوازم جانبی موبایل و تحویل آن ها  به شما در ایران، آمادگی کامل دارد. شرکت بازرگانی سپاهان همراه با ارتباط گستره و سازنده ای که با نهاد های مربوط به واردات از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان استاندارد و نهاد های مرتبط دیگر دارد در تسریع روند واردات تمامی تجهیزات و لوازم جانبی موبایل از چین و دبی به شما کمک خواهد کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.