شرکت سپاهان همراه

امور حمل و ترخیص کالا از چین و امارات

شرکت سپاهان همراه

امور حمل و ترخیص کالا از چین و امارات

اصلی‌ترین اولویت سیاستگذاری اقتصادی در ایران ، اصلاح نظام بانکی است

اتاق بازرگانی

اتاق بازرگانی

در سی و هشتمین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران مطرح شد : اصلی‌ترین اولویت سیاستگذاری اقتصادی در ایران ، اصلاح نظام بانکی است

در این نشست، مسعود خوانساری ، رییس اتاق تهران به گزارش اخیر صندوق بین‌المللی پول تحت عنوان «چشم‌انداز اقتصادی کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا (منا)» و گزارش معاونت بررسی‌های اتاق تهران اشاره کرد و گفت: در گزارش صندوق بین‌المللی پول، اصلاح نظام بانکی به عنوان اصلی‌ترین اولویت سیاستگذاری اقتصادی در ایران مطرح شده و چنین عنوان شده است که اهمیت اصلاح نظام بانکی، کمتر از برجام نیست. این نهاد بین‌المللی، دولت را به اقدام سریع نسبت به اصلاح نظام بانکی توصیه کرده است. در این گزارش همچنین با اشاره به احتمال خروج ترامپ از برجام، به این نکته اشاره شده که ایران باید سه اولویت را از جمله اصلاح ساختار اقتصادی، قاعده کردن سیاست مالی و یکسان‌سازی نرخ ارز را در دستور کار قرار دهد. 

ادامه مطلب ...

تاثیر مترجم در مذاکرات بازرگانی

تاثیر مترجم

تا به حال دقت کرده اید زمانی که می خواهیم با کسی صحبت کنیم، ممکن است دچار سوء تفاهم شده و منظور یکدیگر را به درستی متوجه نشویم. در بین ما ایرانی ها بسیار مرسوم است که حرف خود را در لفافه و غالبا با کنایه بیان کنیم. اما این ماجرا می تواند در مذاکرات بسیار دردسر آور باشد. در این مقاله به بررسی مزایا و تاثیر مترجم در مذاکرات بازرگانی می پردازیم. 

ادامه مطلب ...

اهمیت ژئواستراتژیک ایران در جاده ابریشم جدید چین

جاده ابریشم

اهمیت ژئواستراتژیک ایران در جاده ابریشم جدید چین

اندیشکده واشنگتن در تحلیلی به قلم کوین لیم، به اهمیت ژئواستراتژیکی ایران برای چین در حرکت خود به سوی غرب می پردازد و احتمال حصول توافق هسته ای را عامل مهمی برای افزایش روابط این دو کشور در حوزه های مختلف می داند که پیامدهای قابل توجهی نیز برای استراتژی های کلان آمریکا در خصوص آسیا و منطقه خاورمیانه به همراه خواهد داشت. با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه شوید. 

ادامه مطلب ...

جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا و خطر کاهش رشد اقتصادی و صادرات برای چین

اتحادیه اروپا

واردات کالا

جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا و خطر کاهش رشد اقتصادی و صادرات برای چین

شرکت سرمایه بین المللی چین در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد که برگزیت باعث کاهش صادرات و رشد اقتصادی چین در سال جاری میلادی خواهد شد. با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه شوید. 

ادامه مطلب ...

برنامه عملی چین برای مبارزه با مفاسد اقتصادی

چین

برنامه عملی چین برای مبارزه با مفاسد اقتصادی

ایستادن بر قله رشد اقتصادی جهان تنها نتیجه آزادسازی اقتصاد چین در سال ۱۹۷۸ نبود. باز شدن دروازه های اقتصاد روی دیگری هم داشت و آن بافته شدن فرشی از فساد اقتصادی در این کشور است که شکافتن رج به رج آن و بافت از نو می تواند عواقبی برای آینده اش داشته باشد. با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه شوید. 

ادامه مطلب ...