شرکت سپاهان همراه

امور حمل و ترخیص کالا از چین و امارات

شرکت سپاهان همراه

امور حمل و ترخیص کالا از چین و امارات

راهنمای شروع یک کسب و کار اینترنتی برای تجارت کالا

کسب و کار اینترنتی

این روزها اینترنت تقریباً به تمام مردم عادی، امکان دسترسی به دنیای فرصت های آنلاین را داده است. در واقع تجارت الکترونیکی کالا به سراسر جهان از طریق اینترنت، جهشی در دنیای تجارت آنلاین بوده است. بزرگترین مزیت تجارت آنلاین این واقعیت است که می توان به راحتی و بدون محدودیت در هر زمان و مکانی با هر جای دنیا تجارت انجام داد. از آنجایی که بسیاری از مشاغل در سراسر جهان به اینترنت دسترسی دارند، بسیاری از کارآفرینان و شرکت های بازرگانی از اینترنت به عنوان یکی از اصلی ترین ابزارهای توسعه مشاغل وارداتی و صادراتی خود استفاده می کنند. این مقاله به عنوان راهنمای شروع یک کسب و کار اینترنتی برای تجارت کالا قصد دارد ایده های جدید و نکات مهمی را در این خصوص به شما ارائه دهد، بنابراین پیشنهاد می کنیم همچنان با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه باشید. 

ادامه مطلب ...

روانشناسی فروش

روانشناسی فروش

آخرین باری که یک کالا و یا خدمات را خریداری کرده اید، آیا تصمیمتان برای آن خرید را منطقی ارزیابی می کنید و یا این که بیشتر یک تصمیم عاطفی بوده است؟ می توان گفت اکثریت قریب به اتفاق مردم، هنگام تصمیم گیری در مورد خرید، روی احساسات خود خرید می کنند و بعداً تصمیم خود را با منطق بررسی می کنند. بنابراین شما به عنوان یک فروشنده، با دانستن چگونگی عملکرد این موضوع و بسیاری از دلایل روانشناختی موثر در فروش می توانید از افزایش فروش محصولات خود لذت ببرید. با توجه به اهمیت و جذابیت این موضوع، در این مقاله، روانشناسی فروش را مورد بررسی قرار داده ایم. همچنان با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه باشید. 

ادامه مطلب ...

چگونه فرصت های صادراتی عالی و بکر را در یک زمان مختصر شکار کنیم؟

فرصت های صادراتی

یک راهنمای کلیدی در خصوص نحوه انجام یک صادرات موفق، قطعا می تواند پاسخ مناسبی برای این سوال باشد که چگونه فرصت های صادراتی عالی و بکر را در یک زمان مختصر شکار کنیم؟ و به این ترتیب شانس صادرکنندگان محصولات و خدمات را برای موفقیت در بازارهای خارجی تقویت کند. بسیاری از مشاغل کوچک، متوسط و ​​یا بزرگ از ایده گسترش بازار خود در سطح بین المللی به عنوان روشی برای افزایش فروش و کسب سود بیشتر استقبال می کنند.

شما می توانید با استفاده از روش های مختلفی وارد تجارت بین الملل و صادرات کالا به سراسر جهان شوید. برای مثال می توانید به عنوان یک شرکت ارائه دهنده خدمات بازرگانی، مدیریت صادرات کالا و خدمات تولیدکنندگان دیگر را بر عهده بگیرید و یا این که به عنوان یک صادرکننده، کالا و خدمات خود را به کشورهای دیگر صادر کنید. اما صادرات همیشه جذاب و سودبخش نیست و در صورتی که نتوانید فرصت های صادراتی مناسب را به موقع شناسایی کرده و از آنها استفاده کنید، ممکن است برای شما به یک چالش نیز تبدیل گردد.

در ادامه در رابطه با جذب فرصت های صادراتی عالی و بکر در یک زمان مختصر، به چند نکته مهم می پردازیم. همچنان با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه باشید تا نگاهی بر قانون کپی رایت یا حق تکثیر باندازیم. 

ادامه مطلب ...

امضای الکترونیکی چیست؟

امضای الکترونیکی

امروزه در بیشتر قراردادها، تراکنش‌ ها و معاملات الکترونیکی از امضای الکترونیکی استفاده می شود. این امضا می تواند در حکم کارت ملی، شناسنامه و یا دیگر اسنادی که ضامن صحت قرارداد مورد نظر است، عمل کند و از طریق آن بررسی سندیت متون الکترونیکی و همچنین پیگیری اسناد امکان پذیر است. مسئولین کشور اعلام کرده اند که قرار است در مهرماه امسال شاهد تجهیز عملیات مختلف سامانه جامع تجارت به امضای الکترونیک باشیم، بنابراین موضوع امضای الکترونیکی بیش از گذشته به ویژه برای فعالان حوزه تجارت اهمیت پیدا کرده است. در این مقاله قصد داریم اطلاعات کاملی را در خصوص امضای الکترونیکی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. همچنان با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه باشید تا نگاهی بر قانون کپی رایت یا حق تکثیر باندازیم. 

ادامه مطلب ...