شرکت سپاهان همراه

امور حمل و ترخیص کالا از چین و امارات

شرکت سپاهان همراه

امور حمل و ترخیص کالا از چین و امارات

راه های مقابله با فیشینگ و هک ایمیل های تجاری

فیشینگ

فیشینگ (مخفف عبارت Password Harvesting Fishing) یکی از ساده ترین اشکال حمله سایبری برای مجرمان به شمار می آید و به معنی به دست آوردن اطلاعات حساسی نظیر رمزهای عبور و یا اطلاعات کارت اعتباری افراد است که توسط فیشر و یا در اصطلاح هکر انجام می شود. هکر برای دستیابی به این هدف سعی می کند تا با روش های مختلف جعل، خود را به جای صفحات و یا منابع قابل اعتماد جا زده تا از این طریق اطلاعات مورد نظر را به دست آورد. اگر چه این نوع کلاهبرداری در حال حاضر در تمام رسانه های اجتماعی، خدمات پیام رسانی و برنامه های اینترنتی گسترش یافته است اما یکی از رایج ترین آنها، نفوذ به ایمیل های تجاری و هک آنها است. به خاطر اهمیت این موضوع در این مقاله به راه های مقابله با فیشینگ و هک ایمیل های تجاری خواهیم پرداخت. همچنان با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه شوید. 

ادامه مطلب ...

آموزش نحوه خرید یا فروش از سامانه نیما

خرید یا فروش از سامانه نیما

یکی از مباحث مهم در خصوص فرآیند تجارت، بحث خرید و یا فروش ارز در معاملات ارزی و بین المللی است. تأمین ارز کالاهای وارداتی اجتناب ناپذیر است چرا که برای خرید کالا از کشوری دیگر باید ناگزیر پولتان را به ارز همان کشور تبدیل نمایید. برای همین منظور شما می توانید ارز مورد نیاز خود را از طریق کانال های بانکی و یا صرافی ها تهیه نمایید. در واقع واسطه هایی نظیر بانک ها و صرافی ها  وارد کننده کالا (خریدار ارز)  را به صادرکننده کالا (فروشنده ارز) متصل می سازند. یعنی ارز حاصل از صادرات کالا را از فروشنده خریداری کرده و آن را به وارد کننده کالا می فروشند. علاوه بر این دولت اخیرا در راستای تسهیل استفاده از ارزهای صادراتی برای واردات کالا، اقدام به راه اندازی سامانه الکترونیکی نظام یکپارچه معاملات ارزی (نیما) کرده است تا از این طریق، بازار ارز را ساماندهی کند و بر گردش مالی نظارت بیشتری داشته باشد. این سامانه با به وجود آوردن بستری امن و یکپارچه، قوانین مشخصی را تعریف می کند که فعالان تجاری در سراسر کشور طبق همان قواعد ثابت و مشابه اقدام به خرید و یا فروش ارز نمایند.

سامانه نیما به طور کلی حول دو محور اصلی خرید ارز (مختص وارد کنندگان کالا) و فروش ارز (ویژه صرافان) می چرخد. بنابراین با توجه به اهمیت این سامانه در تامین ارز واردات کشور، در این مقاله می خواهیم به آموزش نحوه خرید یا فروش از سامانه نیما بپردازیم بنابراین همچنان با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه باشید. 

ادامه مطلب ...