شرکت سپاهان همراه

امور حمل و ترخیص کالا از چین و امارات

شرکت سپاهان همراه

امور حمل و ترخیص کالا از چین و امارات

آشنایی با مفهوم کلی ارز دیجیتال و انواع آن

ارز دیجیتال

رونق کسب‌وکارهای اینترنتی و گسترش روزافزون شبکه‌های اجتماعی سبب شده که هر از چند گاهی اصطلاحات جدید با تبلیغات فراوان پیدا شوند. ارز دیجیتال که بیشتر در بین مردم با بیت کویین شناخته می‌شود، یکی از همین موارد است که این روزها باب شده و عنوان می‌شود که با توجه به قیمت بالا و رو به رشد ارز در کشور شغلی پردرآمد و زود بازده است. اما به راستی منظور از ارز دیجیتال چیست و انواع آن کدام هستند و چگونه در ایران کار می‌کند؟ برای یافتن جواب این سوالات ادامه مطلب را از دست ندهید.

همچنان با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه باشید.

  

ادامه مطلب ...

همه آنچه درباره فاینانس و ریفاینانس باید بدانید!

فاینانس و ریفاینانس

فاینانس و ریفاینانس خارجی چیست و چگونه می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم؟

همه ما با مقوله وام و دریافت تسهیلات از بانک‌ها و مؤسسات مالی آشنا هستیم. حالا اگر این منابع مالی را بخواهید از مؤسسات مالی جهانی و به‌صورت اعتبار ارزی دریافت کنید، به آن فاینانس خارجی می‌گویند. البته این تعریف بسیار کلی و ساده‌ای از این اصطلاح بود‌. چنانچه به دنبال راهی برای تأمین بودجه پروژه‌های خود هستید، حتماً ادامه این مطلب را از دست ندهید. همچنان با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه باشید. 

ادامه مطلب ...

قانون حق‌العمل‌کاری در گمرک چیست؟

حق‌العمل‌کاری

تسهیل در امور بازرگانی و تجارت با کارگزار گمرک (حق‌العمل کار)

ترخیص کالا چگونه توسط حق‌العمل کار صورت می‌پذیرد؟

پیچیدگی و قوانین فراوان در امور بازرگانی، به‌ویژه در بخش واردات و صادرات کالا در گمرک، باعث شده که فردی به‌عنوان کارگزار انتخاب شده تا واسطه‌‌ای بین بازرگان و گمرک باشد و کارهای مربوطه مانند ترخیص کالا را انجام داده و در قبال آن دستمزد دریافت کند. 

ادامه مطلب ...