شرکت سپاهان همراه

امور حمل و ترخیص کالا از چین و امارات

شرکت سپاهان همراه

امور حمل و ترخیص کالا از چین و امارات

گمرک هوشمند چیست؟

گمرک هوشمند

در همه کشورهای جهان، سازمان گمرک و قوانین گمرکی وجود دارد و از آنجا که این سازمان، ضامن امنیت اقتصادی کشورها است، نیازمند امکاناتی ویژه برای نظارت بر تخلفاتی است که در حوزه صادرات و واردات شکل میگیرند. وجود قوانین گمرکی در کلیه مراحل صادرات و واردات کالا، امری حائز اهمیت است تا بدین وسیله مسئولین بتوانند از قاچاق کالا جلوگیری کرده و امکان سواستفاده دلالان و فرصت طلبان را بگیرند. 

ادامه مطلب ...

فرمول اخذ مالیات علی الحساب واردات و تغییرات آن

مالیات علی الحساب واردات

بر طبق گزارشات به دست آمده از منابع خبری، نهمین نشست هیئت مقررات زدایی و تسهیل در روند صدور مجوز برای کسب و کار‌ها که ریاست جلسه را وزیر امور اقتصاد و دارایی عهده دار بود و نماینده‌های قوه‌های سه گانه و تشکل‌های بخش خصوصی در آن حضور یافته بودند، تشکیل شد.

همچنان با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه باشید. 

ادامه مطلب ...

آینده‌ی ایران پس از پیوستن به اتحادیه‌ی اوراسیا چگونه است؟

اتحادیه‌ی اوراسیا

گمانه‌زنی‌ها و عقاید مختلفی در مورد پیوستن ایران به اتحادیه‌ی اقتصادی اوراسیا وجود دارد. بعضی بر این باورند که پیوستن و همبستگی با اتحادیه‌ی اوراسیا می‌تواند برای اقتصاد ایران یک فرصت تکرار نشدنی و منحصر به فرد قلمداد شود. اما این در صورتی است که در کنار این ارتباط، شرایط داخلی نیز برای این موضوع به طور کامل فراهم باشند.

بدون شک در دنیای داد و ستد و تجاری امروز، ارتباط با اتحادیه‌های تجاری بین‌المللی و منطقه‌ای و حضور در این اتحادیه‌ها برای هر کشوری می‌تواند دارای اهمیت بسیار بالایی باشد که کشور ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست. از سوی دیگر با نیم‌نگاهی به اینکه در صورت افزایش حجم تجارت بین کشورهای موجود در یک منطقه، مقدمات و شرایطی فراهم خواهند شد که یک کشور صادرات خود را افزایش دهد و در داخل کشور بتواند زمینه‌های گسترش در زمینه‌ی ارتباط با بازارهای صادراتی را فراهم نماید. همچنان با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه باشید. 

ادامه مطلب ...

چگونه ایده کسب و کارمان را ارزیابی کنیم؟

کسب و کار

تقریبا تمام مشاغل تجاری با یک ایده شروع می شوند. این ایده ممکن است به سادگی باز کردن یک فروشگاه مواد غذایی محلی باشد و یا به اندازه ایجاد یک شرکت بیوتکنولوژی جدید پیچیده گردد. در هر صورت، موفقیت شما به قدرت ایده شما بستگی دارد؛ همچنین این که چقدر کسب و کارتان با خلق و خوی شما متناسب است و چقدر می توانید برای موفقیتتان برنامه ریزی کنید و یا چه منابعی را می توانید برای پیشرفت خود استفاده نمایید نیز می تواند در امکان راه اندازی یک ایده کسب و کار تاثیرگذار باشد. اما ممکن است ایده شما به همان شکلی که فکر می کنید کاملا خوب نباشد و پس از برخورد با واقعیت بازار، متوجه ایرادات آن شوید. بنابراین ارزیابی ایده شما  قبل از هر کاری می تواند به جدا کردن خوب از بد و کاهش خسارات احتمالی کمک کند. به یاد داشته باشید که در صورتی که زمان کافی برای ارزیابی و تنظیم دقیق ایده خود در نظر بگیرید، یک ایده خوب می تواند حتی بهتر و کامل تر هم شود. در ادامه با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه باشید تا ببینیم چگونه ایده کسب و کارمان را ارزیابی کنیم.  

ادامه مطلب ...

راهکارهای عملی برای ورود به بازار عمان

بازار عمان

عمان یکی از کشورهای امیرنشین حوزه خلیج فارس است که تنها حدود ۳ میلیون نفر جمعیت دارد. این کشور در همسایگی سه کشور عربستان سعودی، امارات متحده عربی و یمن قرار گرفته است. درآمد کشور عمان عمدتا از راه صادرات نفت و گاز به دست می آید. تراز تجاری مثبت و قابل توجه عمان با دیگر کشورهای جهان نشان دهنده تجارت موفق و پایدار آن با بازارهای جهانی است. بنابراین بازار عمان با سابقه درخشان خود می تواند فرصت مناسبی را برای سرمایه گذاران ایرانی فراهم نماید. از این رو در این مطلب به بررسی مطالعات صورت گرفته در خصوص راهکارهای عملی برای ورود به بازار عمان می پردازیم. همچنان با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه باشید. 

ادامه مطلب ...