شرکت سپاهان همراه

امور حمل و ترخیص کالا از چین و امارات

شرکت سپاهان همراه

امور حمل و ترخیص کالا از چین و امارات

حمل دریایی

خدمات حمل دریایی شرکت سپاهان همراه

حمل دریایی از خدمات ویژه شرکت سپاهان همراه است. شرکت سپاهان همراه با کادری مجرب و حرفه ای تمامی خدمات حمل دریایی را مطابق با نیاز هر مشتری انجام می دهد. با توجه به اینکه شرکت سپاهان همراه، خدمات door to door ارائه می دهد، در نتیجه حمل دریایی جزئی از زنجیره کاری شرکت است که با تجربه فراوان پرسنل این شرکت، همواره مشتریان شاهد خدمات حرفه ای مجموعه سپاهان همراه هستند. شرکت سپاهان همراه با قراردادهای بین المللی همکاری و بهره گیری از شرکت های بزرگ حمل دریایی، سرویس های حمل کالا از طریق دریا را در سطح حرفه ای به مشتریان خود ارائه می دهد. حمل کالای شما از مرحله دریافت مجوز ها تا پایان مسیر تحت نظر کارشناسان شرکت سپاهان همراه ، با بسته بندی استاندارد و در بهترین زمان انجام می شود.

حمل دریایی از چین

حمل دریایی از چین به سمت ایران یکی از رایج ترین و به صرفه ترین شیوه های حمل بار محسوب می شود.  شرکت سپاهان همراه با توجه به سابقه ۲۰ ساله در امر واردات کالا از چین و برخورداری از دفاتر اختصاصی در شنزن، گوانگجو و دبی با ارسال کانتینرهای استاندارد به انبار محل کالای شما و حمل کانتینر تا ایران اقدام می کند.

آنچه ما آن را برگ برنده خود می دانیم ارسال حداقل ۷ کانتینر در هفته از چین به سمت کشورمان است که این امکان را برای مشتریانمان فراهم آورده تا بارهای کم حجم خود را در قالب گروپاژ به ایران ارسال کنند.

حمل دریایی
 
ادامه مطلب ...

صادرات

تصاویر صاددرات

شرکت سپاهان همراه با دو دهه فعالیت در زمینه تجارت خارجی آماده ارائه خدمات بازاریابی صادراتی به تولید کنندگان و تجار محترم بوده و با دارا بودن دفاتر تجاری خود در شنزن و گوانجو و بهره مندی از کارشناسان بومی مستقر در چین و امارات پل ارتباطی شما با خریداران خارجی می باشد. جهت صادرات محصولات خود در زمینه های خشکبار، مواد غذایی، سنگ های ساختمانی و صنایع دستی و همچنین شرایط همکاری همین امروز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  سایر خدمات قابل ارائه توسط این شرکت :

  • امکان سنجی صادرات محصولات تولیدکنندگان محترم
  • شرکت در جلسات حضوری با خریداران بالقوه محصولات شما
  • بازدید و ارائه گزارش از نمایشگاه های مرتبط با زمینه فعالیت شما
  • محاسبه قیمت تمام شده محصولات شما در مقصد جهت صادرات
  • اعتبار سنجی شرکت های چینی قبل از انعقاد قرارداد
  • تضمین پرداخت طرف چینی
  • استفاده از خدمات اداری و دفاتر ما در شنژن، گوانجو و دبی
  • ارائه مشاوره در زمینه صادرات محصولات دارای مزیت رقابتی به چین و امارات و دیگر بازار های هدف
تصاویر صادرات

واردات

در دنیای پیچیده تجارت بین الملل، واردات کالا یکی از تخصصی ترین حوزه های تجارت بین المللی محسوب می شود. لزوم تجربه و تسلط به قوانین تجارت بین المللی و داخلی واردات کالا، فعالیت در این زمینه را تبدیل به حوزه ای تخصصی کرده است.

شرکت سپاهان همراه با بیش از ۲۰ سال سابقه در امر واردات کالا و داشتن دفاتر بین المللی در شهرهای گوانجو، شنژن، دبی، اصفهان و تهران و برخورداری از تیمی حرفه ای آماده ارائه انواع خدمات واردات کالا به شما بازرگانان عزیز است.

 با برخی از خدمات شرکت سپاهان همراه در زمینه واردات کالا بیشتر آشنا شوید:

  • امکان دریافت کالا از تمام شهرهای چین و ارسال به ایران توسط دفاتر گوانگجو و شنزن
  • امکان دریافت کالا از تمام نقاط دنیا و ارسال به ایران، توسط دفتر دبی سپاهان
  • برآورد و اعلام کلیه هزینه های حمل و ترخیص قبل از دریافت کالا در مبداء
  • مشاوره رایگان امور بازرگانی توسط کارشناسان و متخصصان شرکت سپاهان همراه با اشراف کامل بر آخرین قوانین و مقررات بازرگانی و گمرکی کشور

خدمات بازرگانی بین الملل

شرکت سپاهان همراه با بیش از ۲۰ سال سابقه، ارائه دهنده گسترده ترین و متنوع ترین خدمات بازرگانی به صورت کاملا حرفه ای می باشد.

خدمات بازرگانی شرکت سپاهان همراه شامل موارد زیر می شود:

با سپردن امور بازرگانی خود به سپاهان همراه، با خیالی آسوده تجارت خود را پیش ببرید.

 
ادامه مطلب ...

حمل هوایی

خدمات حمل هوایی door to door یکی از خدمات شرکت سپاهان همراه است که در راستای ارائه تسهیلات مطلوب به مشتریان خود نسبت به آن اقدام می کند. این شرکت با برخورداری از دو خط هوایی مستقیم و غیر مستقیم و عقد قرارداد با معتبر ترین خطوط هوایی بین المللی از شهرهای شنزن، گوانجو و دبی به مقصد فرودگاه امام خمینی (ره) نسبت به حمل کالای مشتریان خود به صورت عمده و خرده به صورت روزانه مشغول فعالیت است.
همچنین سپاهان همراه با برخورداری از ارتباطی مناسب و سابقه ای درخشان در همکاری با بیمه های بین المللی نسبت به ایجاد فضایی امن برای کالای شما اقدام کرده است.

سرعت و دقت دو ویژگی است که همواره در ارائه خدمات حمل هوایی مد نظر شرکت سپاهان همراه است. از این روی سعی ما هواره بر این بوده است که کالای مشتریان را در زمان مورد نیاز، در مقصد به آنان تحویل دهیم. ما به بازرگانان و واردکنندگان عزیز ایرانی این اطمینان را می دهیم که کالای شما را با دقت و حساسیت مخصوص حمل هوایی به دست شما برسانیم.

حمل هوایی
 
ادامه مطلب ...