شرکت سپاهان همراه

امور حمل و ترخیص کالا از چین و امارات

شرکت سپاهان همراه

امور حمل و ترخیص کالا از چین و امارات

اهمیت تیپ های شخصیتی DISC در مذاکرات تجاری

تیپ های شخصیتی

حضور در مذاکرات تجاری برای بسیاری از ما جذابیت دارد؛ مذاکراتی که می‌تواند تاثیرات زیادی در سرنوشت کاری، فردی و تجاری برای ما داشته باشد. تقریبا همه می‌دانیم که مذاکره تجاری بخش جدایی‌ناپذیر زندگی مردم امروز در جهان است. حتی اگر ما به سمت چنین مذاکراتی نرویم و به آنها علاقه‌ای نداشته باشیم، در بسیاری از موارد گریزی از آن نیست و بسته به شغل و موقعیت اجتماعی خود باید برای مذاکره بر سر اهداف تجاری و مالی با دیگران دور یک میز بنشینیم و مذاکره کنیم. یادگیری فنون مذاکره راه حل اصلی برای رسیدن به پیروزی در این مذاکرات است. همچنان با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه باشید. 

ادامه مطلب ...

موانع تجارت با ایران کدامند؟

در سال‌های گذشته، صحبت‌های متفاوتی درخصوص اثرگذاری تحریم‌های اقتصادی بر روابط تجاری ایران، مطرح شده است؛ برخی معتقدند که تحریم‌های اقتصادی یک فرصت برای اقتصاد کشور محسوب می‌شود و تصویب یا عدم تصویب برجام، اثری در شرایط اقتصادی کشور نداشته است. از سوی دیگر، برخی بر این نکته تاکید می‌کنند که تحریم‌های اقتصادی بر تجارت و اقتصاد کشور اثر منفی می‌گذارد و تداوم این موضوع می‌تواند جریان اقتصادی کشور را با اختلال روبه‌رو کند. 

ادامه مطلب ...

برخی نکات مهم در تنظیم قراردادهای تجاری

تنظیم قراردادهای تجاری

با گسترش و پیچیده شدن روابط تجاری ، لزوم مکتوب بودن توافقات و تعهدات طرفین هر رابطه تجاری نسبت به یکدیگر ، بیش از پیش افزایش یافته و اهداف مورد نظر از انعقاد قراردادها عمدتا مکتوب شدن توافقات طرفین به گونه ای است که حداقل موارد مشروحه زیر در آن به روشنی و صراحت تبیین شده باشند :

_ خواسته ها و انتظارات هر یک از طرفین از طرف دیگر .

_ تکالیف و تعهدات هر یک از طرفین نسبت به طرف دیگر .

_ حقوق و اختیارات هر یک از طرفین .

_ به حداقل رساندن اختلافات ناشی از سوء تفاهمات و تعبیر و تفسیرهای یک جانبه . 

ادامه مطلب ...

ضرورت کارت بازرگانی برای تجار و شرایط و مدارک دریافت آن

کارت بازرگانی

بر اساس قوانین گمرکی، اخذ کارت بازرگانی برای تمامی افرادی که در حوزه تجارت بین الملل فعال هستند، ضروری خواهد بود. به بیان دیگر تمامی فعالیت هایی که در زمینه ‎ها‎ی واردات و صادرات کالا در کشور صورت می گیرد نیازمند کارت بازرگانی است. البته این کارت تنها با شرایط و مدارک مشخص و همچنین طی کردن مراحل قانونی، قابل دریافت است. در این مقاله می خواهیم به ضرورت کارت بازرگانی برای تجار و شرایط و مدارک دریافت آن بپردازیم. 

ادامه مطلب ...