شرکت سپاهان همراه

امور حمل و ترخیص کالا از چین و امارات

شرکت سپاهان همراه

امور حمل و ترخیص کالا از چین و امارات

سپراه - خرید عمده از سایت‌های چینی


خمده لوازم جانبی از چین
خمده لوازم جانبی از چین


تحولی بزرگ در خرید عمده آنلاین لوازم جانبی مستقیم و بی‌واسطه از چین توسط کی؟ کجا؟ چطور؟

ما هستیم تا به شما خدمت ارائه دهیم ... سپراه یک سایت فروش آنلاین در ایران است، سپراه بی‌واسطه شما را با بهترین نمایندگی‌های چین آشنا می‌کند.

چی می‌خوای بخری؟ هیچ فرقی نمی‌کند. این حق شماست که بهترین محصولات لوازم جانبی را با کیفیت بالا، آسان و مطمئن و بی‌واسطه از چین خریداری کنید. سپراه، به عنوان یک فروشگاه آنلاین لوازم جانبی مستقیم و بی‌واسطه از خرید کالا از چین تا تحویل آن درب محل مورد نظرتان در کنار شماست تا تجربه‌ای جذاب و هیجان انگیز از یک خرید به‌یادماندنی را برایتان رقم بزند.خرید اینترنتی باید آسان و مطمئن باشد؛ و همه این‌ها در سپراه خلاصه شده. از چین به ایران بدون نیاز به واسطه ، بدون نیاز به هزینه ی هتل و سفر ، همچنین بدون نیاز به پیدا کردن منبع وحتی بدون نیاز به مترجم با خیالی راحت از پشت سیستم کامپیوترخودتان خرید اینترنتی کنید و تمام این امور را به ما بسپارید.

مزیت خرید اینترنتی چیست؟

سپراه یک پلتفرم ارائه خدمت خرید از سایتSeprah.ir در چین است. خرید از سپراه برای آن دسته از تجار، بازرگانان و یا مغازه‌دارانی که لوازم جانبی موبایل مورد نظرشان در ایران موجود نیست و یا به سختی پیدا می شود یک مزیت به شمار می رود. قیمت های محصولات در این فروشگاه آنلاین لوازم جانبی به علت خرید عمده از چین برای کاربران بسیار بصرفه است. سپراه با در اختیار داشتن انبار در چین و ایران این امکان را دارد که خرید از فروشنده های کالا در سپراه و ارسال آنها با پست به آدرس مورد نظر مشتریان را فراهم کند. علت نیاز به این پلتفرم عدم ارسال کالا توسط سپراه به ایران است. لذا باید به این نکته دقت شود که سپراه یک فروشنده کالا نیست و صرفا خدمت تامین و حمل، تحویل و ترخیص کالا جهت ارسال به مشتریان انجام می دهد.

علاقمندم از سپراه خرید کنم، اما کاملاً به خرید اعتماد ندارم، چطور میتونم مطمئن بشم که بعد از خرید، کالا به دستم می‌رسد؟

علاوه بر سابقه شرکت پایه، تجربه و محتوای وب سایت سپراه، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت بعد از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر می‏‌توانید در صفحه رسمی سپراه با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

از سری مشکلات پرداخت اینترنتی چیست؟

سیستم پرداخت اینترنتی توسط بانک های عامل به گونه ای طراحی شده است که هم ایمن باشند و هم ساده و کمترین نیاز به راهنمایی را برای خریدار ایجاد نماید. اما با این وجود بعضی اوقات ممکن است مسائلی در هنگام خرید اینترنتی ایجاد شود. مثلاً ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود.

معمولاً بدترین حالتی که ممکن است به مشکلی برای خرید اینترنتی ایجاد شود این است که پول از حساب شما کسر شود، ولی به حساب فروشنده واریز نشود. اما نگران نباشید. در این حالت معمولاً پول شما در حساب های حد واسط بانک است.

نهایتاً خود بانک این باید مغایرت ها را رفع می‌کند. منتظر بمانید اگر تا 48 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با پشتیبانی سایت فروشنده و یا بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا این مغایرت برطرف شود.

معمولا چقدر طول می کشد تا سفارش به دست مشتری برسد؟

مدت زمان ارسال سفارش به شیوه ارسال، و روز دریافت سفارش بستگی دارد و عموما در طی فرآیند خرید از آن مطلع خواهید شد.

خلاصه‌ای از خدمت سپراه و آیا خرید از این سایت امن است؟

فروشگاه اینترنتی سپراه فعالیت خود را در زمینه فروش عمده لوازم جانبی موبایل اعم از (قاب، گلس،انواع شارژر، انواع پاوربانک، انواع هدفون و دوربین‌های مداربسته و....) به صورت تخصصی از سال 1400 به عنوان تنها فروشگاه آنلاین لوازم جانبی موبایل بدون نیاز به واسطه و بطور مستقیم از چین آغاز نموده و با تلاش های بی وقفه ضمن تنوع بخشیدن به نوع محصولات و همکاری با معتبرترین کمپانی‌های لوازم جانبی مانند (بیسوس، ریمکس، جوی‌روم، ارلدام، آیپیپو، اوی و...) کیفیت محصولات خود را به میزان قابل توجهی افزایش داده سپراه روی تکنولوژی پردازش رضایت مشتریان خود فعالیت نموده است، تا حداکثر رضایت را برای آن‌ها محیا کند این رضایت باعث پیشرفت و اعتبار ما در روند کار می‌شود و در سایر موارد نیز حداکثر تدابیر لازم برای حفظ امنیت خرید صورت پذیرفته است. زیرا جلب رضایت مشتریان سایت Seprah.ir الویت ماست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.