شرکت سپاهان همراه

امور حمل و ترخیص کالا از چین و امارات

شرکت سپاهان همراه

امور حمل و ترخیص کالا از چین و امارات

لیست پرسودترین کالاهای وارداتی از چین

 کالاهای وارداتی پرسود از چین برای کسب و کار کدام است؟ ارزان ترین کالا برای واردات از چین کدام است؟ 

اینها برخی از سوالاتی است که اغلب در میان بیشتر بازرگانان پیش می آید که مایلند محصولات کسب و کار خود را از چین به کشور خود برسانند، فارغ از اینکه افراد تجار باتجربه ای باشند یا افرادی که تازه میخواهند تجارت را شروع کنند.

قبل از اینکه بیشتر به پاسخ دادن به این سوالات بپردازیم، اجازه دهید چند مورد را بررسی کنیم.

امروزه یکی از پردرآمدترین مشاغل در سراسر جهان شامل خرید اقلامی برای تجارت شما از کشورهای مختلف، واردات کالا و توزیع آن است. صادرات و واردات محصولات در چند سال گذشته در سراسر جهان، به ویژه در چین، محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

لیست پرسودترین کالاهای وارداتی از چین

۱-شارژرهای بی سیم

 (Wireless)

۲- دستگاه الکتریکی دفع حشرات

(Electric Pest Repeller)

۳. اسباب بازی ها

 (Toys)

۴. تلفن همراه

 (Phones)

۵. چمدان های مسافرتی

 (Travel Bags)

۶. لوازم آشپزخانه

 (Kitchen Supplies)

۷. چراغ و نور و لوازم جانبی مرتبط با آن

 (Light and Related Accessories)

۸. کامپیوتر و لپتاپ

 (Computers) 

۹. قطعات الکترونیکی

 (Electronics)

۱۰. لباس

 (Clothing)

۱۱. رنده

 (Garlic Grater and Cutter)

۱۲. برچست ناخن هنری

 (Nail Art Stamper)

۱۳. ست سرویس کارد و چنگال

 (Cutlery Set for Children)

۱۴. لامپ میز کار قابل حمل

 (Portable USB Desk Lamp)

۱۵. خودکار و مداد

 (Pens)

۱۶. پوشک حیوان خانگی

 (Pet Diapers)

۱۷. مژه مصنوعی

 (False Eyelashes)

۱۸. عینک آفتابی

 (Sunglasses)

۱۹. چتر های مخصوص مترو و اتوبوس

(Reverse Inverted Umbrella)

۲۰. پتو مخصوص عکاسی از کودک 

(Milestone Blanket)

حرف آخر

این کالاهای معرفی شده محصولات ارزان قیمت هستند برای واردات از چین هستند و حاشیه سود خوبی را به خود اختصاص می دهند و تصمیم نهایی با خود شما است. بنابراین شما باید قبل از انتخاب کالا، برای کسب و کار خود تحقیق و ایده پردازی کنید. برای درک خواسته های مشتریان، بازار خود را ارزیابی کنید. به عنوان مثال، بازار ممکن است پتانسیل بسیار خوبی برای شارژرهای تلفن بی سیم چینی یا هر چیز دیگری داشته باشد. برای بررسی پاسخ مشتریان، می توانید چند نمونه در بازار بفروشید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت همراه دژ مراجعه کنید

تاریخچه شرکت پستی fedex

در این مقاله می خواهیم به تاریخچه شرکت فداکس بپردازیم. شرکت فداکس یکی از بهترین شرکت های پست سریع بین المللی در دنیا است که در حال حاضر به بیش از ۲۲۰ کشور خدمات خود را ارائه میکند

تاریخچه خدمات پست سریع FedEx

خدمات FedEx در ژوئن 2000 فعالیت خود را برای ارائه فن آوری اطلاعات ، فروش و پشتیبانی بازاریابی برای شرکت های تابعه FedEx Express و FedEx Ground آغاز کرد. بعداً همان عملکردهای FedEx Freight و FedEx Office با FedEx Services هم تراز شدند.


در سال 2013 ، خدمات FedEx FedEx Delivery Manager® را راه اندازی کرد ، یک گزینه ابتکاری که به مشتریان ایالات متحده طیف وسیعی از گزینه های انعطاف پذیر برای برنامه ریزی تاریخ ، مکان و زمان تحویل را ارائه می دهد. همچنین مشتریان می توانند بدون داشتن شماره پیگیری یا حتی حساب FedEx ، تحویل ها را در مسیر خانه یا از خانه خود به طور فعال پیگیری و مدیریت کنند.


امروزه بیش از 16000 عضو تیم خدمات FedEx هماهنگی فروش ، بازاریابی ، ارتباطات ، فناوری اطلاعات و پشتیبانی خدمات مشتری از برند جهانی FedEx را دارند.


به بروشور شرکتی FedEx بروید و ببینید چطور FedEx Services و سایر شرکتهای عامل FedEx برای اتصال جهان - در خدمت مشتریان ، انجمنها و اعضای تیم ما - گرد هم می آیند.

تاریخچه حمل و نقل FedEx

در سال 1966 ، وایکینگ باربری درهای خود را به عنوان یک سرویس پیک در مناطق منتخب کالیفرنیا گشود و به سرعت به عنوان پیشروترین حمل و نقل بین المللی کامیون در این ایالت شناخته شد. در سال 1986 ، منطقه خدمات وایکینگ گسترش یافت و 10 ایالت غربی از جمله آلاسکا و هاوایی را پوشش داد.


در سال 1988 ، وایکینگ زیرمجموعه شرکت Caliber System Inc شد و طی 10 سال آینده ، وایکینگ موقعیت خود را به عنوان رهبر بازار در غرب تثبیت کرد و به صورت دوره ای فراتر از قلمرو منطقه ای خود گسترش می یافت. در ژانویه 1998 ، فدرال اکسپرس شرکت کالیبر سیستم را خریداری کرد و شرکت فدکس را ارائه داد ، یک ارائه دهنده جهانی خدمات مدیریت حمل و نقل ، تجارت الکترونیکی و زنجیره تامین.


در همین حال ، American Freightways (AF) در سال 1982 در آرکانزاس تاسیس شد. AF سریعاً سریعترین رشد را به عنوان شرکت حمل و نقل منطقه ای کمتر از یک کامیون (LTL) در اختیار داشته است. در سال 1989 ، AF به عنوان یک شرکت سهامی عام شناخته شد و تا سال 2001 ، شبکه گسترده ای از مراکز خدمات را توسعه داده بود که 40 کشور همسایه ایالات متحده را تحت پوشش مستقیم قرار می داد.


AF در سال 2001 توسط FedEx Corp خریداری شد. با ترکیب وایکینگ و AF ، FedEx شرکت حمل و نقل FedEx را برای ارائه حمل و نقل مناسب برای مشتریان LTL که به خدمات باربری با کیفیت بالا و بسیار قابل اعتماد نیاز دارند ، ایجاد کرد.


در سال 2006 ، FedEx Corp. شرکت واتکینز موتور لاینز مستقر در فلوریدا ، پیشروترین ارائه دهنده خدمات طولانی مدت LTL را که از سال 1937 آغاز به کار کرد ، خریداری کرد. واتکینز به عنوان FedEx National LTL و FedEx Freight Canada تغییر نام داد. در ژانویه 2011 ، FedEx National LTL با FedEx Freight ادغام شد و این شرکت دو پیشنهاد خدمات خود را در سراسر شبکه حمل و نقل ایالات متحده راه اندازی کرد: FedEx Freight® Priority و FedEx Freight® Economy. در سال 2019 ، FedEx Freight FedEx Freight Direct را ارائه داد ، خدماتی برای تأمین نیازهای بازار تجارت الکترونیکی در حال رشد برای تحویل محصولات سنگین و بزرگ به داخل و یا از طریق درب برای اقامت و مشاغل.

منبع:https://www.fedex.com/