شرکت سپاهان همراه

امور حمل و ترخیص کالا از چین و امارات

شرکت سپاهان همراه

امور حمل و ترخیص کالا از چین و امارات

بیزینس پلن یا طرح تجاری

بیزینس پلن یا طرح تجاری

بیزینس پلن یا طرح تجاری سندی است که به زبانی ساده نقشه کسب و کار شما را ترسیم می­ کند و در جزییات نحوه برنامه ­ریزی برای رسیدن به اهداف کسب و کار شما را مشخص می ­کند. این سند تمام موارد مهم مربوط به تجارتتان را در خود جای داده است. به عبارت دیگر بیزینس پلن سندی است که کلیه اطلاعات مالی و زمانی پروژه و فازهای اجرایی پروژه خود را در آن درج می­ کنید.

شاید برای شما هم پیش آمده است که پیش از راه اندازی بیزینس خود بخواهید وامی دریافت کنید و مسئولان مربوطه از شما می ­خواهند بیزینس پلن یا طرح تجاری کارتان را تحویل دهید. ممکن است این سوال به ذهنتان برسد که دیگر کاربردهای این سند چیست؟ برای آشنایی بیشتر با بیزینس پلن یا طرح تجاری و جزییات آن با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه شوید. 

ادامه مطلب ...

فرآیند و قانون برگزاری مناقصات

فرآیند و قانون برگزاری مناقصات

حتما تابحال نام مناقصه و مزایده به گوشتان خورده است اما آیا می دانید معنی این دو کلمه چیست؟ از فرآیند و قانون برگزاری مناقصات چه می دانید؟
بسیاری از افراد زمانی که با کلمه مناقصه روبرو می شوند، جمعی از مردم را در یک سالن رسمی به یاد می آورند که هر یک قیمتی را اعلام می کند و داوری با یک چکش مبلغ آخر را تایید می کند.اما کلمه مناقصه و مزایده همانطور که از ظاهر کلمه مشخص است، به معنی کم ترین و بیشترین قیمت برای یک کالا یا خدمت است.
کسانی که پیشنهاد قیمت می دهند، مناقصه گر و کسی که بانی مناقصه است را مناقصه گزار می نامند. برای آشنایی بیشتر با فرآیند و قانون برگزاری مناقصات با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه شوید. 

ادامه مطلب ...

بحران های ساختاری اقتصاد ایران

بحران های ساختاری اقتصاد ایران

وجود دارایی ‌های سمی در نظام بانکی، بدهی‌ های دولت به اقتصاد و همچنین نرخ بهره وری اقتصاد ملی، برخی از بحران های ساختاری اقتصاد ایران هستند. در این مقاله می خواهیم با توجه به سخنان اخیر برخی از کارشناسان اقتصاد و وزیران کشور، به بررسی بحران های مذکور و دیگر مشکلات موجود در اقتصاد کشور بپردازیم. با ما همراه باشید. 

ادامه مطلب ...