شرکت سپاهان همراه

امور حمل و ترخیص کالا از چین و امارات

شرکت سپاهان همراه

امور حمل و ترخیص کالا از چین و امارات

آداب مشتری­ مداری در تجارت

مشتری­ مداری در تجارت

مشتری­ مداری در تجارت

مشتری­ مداری در تجارت به مجموعه­ فعالیت­هایی می­گویند که رضایت مشتریان را جلب کند و سوالات و نیازهای آن­ها را پاسخ دهد. در برنامه‌­ریزی تجارت و کسب­وکار، مشتری­ مداری یکی از عوامل مهم موفقیت و ثبات آن به­ شمار می­ رود که آداب خاص خود را دارد. در این مطلب ما قصد داریم که آدا ب و راه­های مشتری­مداری در تجارت و ارتقاء آن را با شما درمیان می­گذاریم. با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه شوید. 

ادامه مطلب ...

مجوز صرافی‌ها برای تامین نیازهای خرد

تامین نیازهای خرد

صرافی ها

صرافی‌ها واحدهای اقتصادی کوچکی هستند که نیازهای خرد ارزی مسافران و شهروندان هر کشوری را سطح خرد برآورده می‌کنند. اساس کار آن‌ها بدین صورت است که هر روز صبح نرخ برابری ارزی از طرف بانک مرکزی جمهوری اسلامی به آن‌ها اعلام می‌شود و بر اساس این نرخ برابری شروع به قیمت‌گذاری ارزهای مختلف می‌کنند و در طول روز این برابری را به‌صورت آنلاین با کشورهای حاشیه و صرافی‌های شهرهایی مانند هرات، دبی و دیگر شهرهای امارات متحده و یا ترکیه سنجیده می‌شود و نرخ ارز به‌روز می‌شود. از دیگر خدمات صرافی‌ها ارائه نرخ به‌روز طلا و سکه است که در حاشیه مبادلات ارزی انجام می‌شود. با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه شوید. 

ادامه مطلب ...

اقتصاد ایران در سال ۱۳۹۷

اقتصاد ایران در سال ۹۷

اقتصاد ایران در سال ۹۷ به مانند سال­های گذشته نخواهد بود. خروج آمریکا از برجام و به تبع آن خروج برخی از شرکت­های اروپایی مانند توتال از قراردادهایشان با ایران کاهش سرمایه­گذاری را در بخش نفتی به­جای خواهد گذاشت. از طرفی همانند سالیان گذشته اقتصاد ایران در سال ۹۷ نیز با معضلاتی مانند نرخ بیکاری، میزان بهره­وری، رشد اقتصادی، رشد و میزان سرمایه­گذاری و تلاطم بازار ارز درگیر خواهد بود. در این یادداشت سعی داریم چالش­ها و فرصت‌های اقتصاد ایران در سال ۹۷ را بررسی کرده و دورنمایی از آن داشته باشیم. 

ادامه مطلب ...

آیا هزینه کردن برای شرکت در نمایشگاه کانتون ارزشمند است؟

نمایشگاه کانتون

آیا هزینه کردن برای شرکت در نمایشگاه کانتون ارزشمند است؟

 

با پاسخ دادن به این سوالات دریابید شرکت در این نمایشگاه برای شما درست است یا غلط!

با توجه به برگزای نمایشگاه کانتون در این مقاله سعی شده است تا به قسمتی از سوالاتی که اکثر افراد برای شرکت یا عدم شرکت در این نمایشگاه دارند پاسخ داده شود تا نسبت به شرکت در این نمایشگاه تصمیم نهایی بگیرند. 

ادامه مطلب ...

سوییفت چیست و چه کاربردی دارد؟

سوییفت

انجمن جهانی ارتباطات مالی میان بانکی (سوییفت) با تفاهم و توافق ۲۳۹ بانک از۱۵ کشور اروپایی و آمریکای شمالی در ماه مه سال ۱۹۷۳ میلادی راه‌اندازی شد. این بنیاد بین‌المللی که دفتر مرکزی آن در بلژیک است، بیش از ۱۰ هزار بانک و مؤسسه مالی از ۲۱۰ کشور جهان را به یکدیگر متصل می‌کند. با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه شوید. 

ادامه مطلب ...