شرکت سپاهان همراه

امور حمل و ترخیص کالا از چین و امارات

شرکت سپاهان همراه

امور حمل و ترخیص کالا از چین و امارات

بررسی و تحلیل یک قرارداد بین المللی

قرار‌داد بین المللی

با توجه به گسترش روز افزون روابط بین المللی اقتصادی و تجاری، شاهد بسته شدن قرارداد‌های بین المللی هستیم. در پاره‌ای موارد اشخاص حقیقی یا حقوقی، ملزم به انعقاد قرارداد با اشخصاصی حقیقی یا حقوقی در سایر کشور‌ها هستند. در این نوع قرار‌داد‌ها نیز، باید مسائل حقوقی را به خوبی رعایت کرد تا بعد‌ها بتوان از داد‌گاه‌هایی در داخل و یا خارج کشور آن را پیگیر شد. در این مقاله قصد داریم به بررسی و تحلیل انواع قرارداد بین المللی و کاربرد آن بپردازیم. 

ادامه مطلب ...

مدیریت خرید و سفارشات خارجی

سفارشات خارجی

مدیریت خرید چیست و چه تاثیری در موفقیت کسب و کارها دارد؟ یک مدیر خرید موفق باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟  نحوه انجام سفارشات خارجی چگونه است؟ برای انجام سفارشات خارجی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

درست است که دو مقوله مدیریت و خرید کاملا از یکدیگر جدا هستند و در ظاهر هیچ ارتباطی به یکدیگر ندارند. اما در بحث مدیریت خرید ،ما این دو موضوع را با یکدیگر ترکیب کرده و درباره آن صحبت می کنیم.

همچنان با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه باشید. 

ادامه مطلب ...

اقتصاد چین و آنچه هر کس باید بداند

اقتصاد جهانی چین

چین بزرگترین اقتصاد آسیا و همینطور دومین اقتصاد بزرگ جهان است. رشد انقلابی اقتصاد جهانی چین و نقش برجسته آن در تجارت امروز جهان، توجه دیگر کشورها را نیز به خود جلب کرده است. این کشور در حال حاضر مصرف کننده نیمی از فولاد و زغال سنگ جهان و همچنین بزرگترین منبع گردشگران بین المللی و یکی از سرمایه گذاران تأثیرگذار در کشورهای در حال توسعه از جنوب شرقی آسیا گرفته تا آفریقا  وآمریکای لاتین است. شرکت های چند ملیتی نیز در این کشور سالانه میلیاردها دلار سود کسب می کنند. اما این کشور چگونه اینقدر سریع رشد کرد؟ آیا می تواند همچنان در حال رشد باشد؟ آیا می تواند مشکلاتی نظیر آسیب های زیست محیطی، بدهی ها و فساد شایع را حل نماید؟ تغییرات چین چه تأثیراتی بر سایر نقاط جهان دارد؟ پاسخ دادن به این گونه سوالات، بیشتر اقتصاددانان را به مطالعه در خصوص اقتصاد این کشور و نحوه رشد و شکوفایی آن علاقه مند کرده است. در این مقاله به مقدمه ای کوتاه در رابطه با اقتصاد چین و آنچه هر کس باید بداند می پردازیم. 

ادامه مطلب ...

مدیریت شکایت مشتریان

مدیریت شکایت مشتریان

اگر شما صاحب یک شرکت و یا سازمان هستید، قطعا مشتریان شما از مهمترین دارایی های شما محسوب می شوند. بنابراین در صورتی که یک مشتری از محصولات و یا خدمات شما ناراضی باشد، برای حفظ آن باید بتوانید به سرعت شکایت مربوطه را پیگیری کرده و به آن رسیدگی کنید. مدیریت شکایت مشتریان فرآیندی است که سازمان ها را قادر می سازد تا مسئولیت کنترل، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مشتریان را به خوبی بر عهده بگیرند. توجه به این موضوع برای هر کسب و کاری مهم است، چرا که وقتی شکایات مشتریان در یک بازه زمانی مناسب حل نگردد، تبدیل به یک فاجعه برای سازمان خواهد شد. برای اطمینان از عملکرد رضایت بخش این فرآیند به یک روش موثر و همچنین نظارت مداوم نیاز است. در ادامه این مطلب در خصوص مدیریت شکایت مشتریان بیشتر توضیح خواهیم داد. همچنان با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه باشید. 

ادامه مطلب ...

اینکوترمز ۲۰۱۰

 اینکوترمز 2010

اینکوترمز چیست؟ آیا می دانید اینکوترمز در تجارت، به چه مواردی اطلاق می شود و به چه معناست؟ آیا از قوانین اینکوترمز ۲۰۱۰ اطلاع دارید؟ از دسته بندی های مختلف اینکوترمز چه می دانید؟ همچنان با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه باشید تا اطلاعاتی را درباره این واژه با هم بخوانیم. 

ادامه مطلب ...