شرکت سپاهان همراه

امور حمل و ترخیص کالا از چین و امارات

شرکت سپاهان همراه

امور حمل و ترخیص کالا از چین و امارات

حمل هوایی

خدمات حمل هوایی door to door یکی از خدمات شرکت سپاهان همراه است که در راستای ارائه تسهیلات مطلوب به مشتریان خود نسبت به آن اقدام می کند. این شرکت با برخورداری از دو خط هوایی مستقیم و غیر مستقیم و عقد قرارداد با معتبر ترین خطوط هوایی بین المللی از شهرهای شنزن، گوانجو و دبی به مقصد فرودگاه امام خمینی (ره) نسبت به حمل کالای مشتریان خود به صورت عمده و خرده به صورت روزانه مشغول فعالیت است.
همچنین سپاهان همراه با برخورداری از ارتباطی مناسب و سابقه ای درخشان در همکاری با بیمه های بین المللی نسبت به ایجاد فضایی امن برای کالای شما اقدام کرده است.

سرعت و دقت دو ویژگی است که همواره در ارائه خدمات حمل هوایی مد نظر شرکت سپاهان همراه است. از این روی سعی ما هواره بر این بوده است که کالای مشتریان را در زمان مورد نیاز، در مقصد به آنان تحویل دهیم. ما به بازرگانان و واردکنندگان عزیز ایرانی این اطمینان را می دهیم که کالای شما را با دقت و حساسیت مخصوص حمل هوایی به دست شما برسانیم.

حمل هوایی
  

برخی از مهمترین شرکت های هوایی طرف قرارداد سپاهان همراه :

حمل هوایی شرکت سپاهان همراه

امروزه یکی از کارآمد ترین راههای حمل کالا که به صورت یک گزینه مهم برای بازرگانان در آمده است، حمل هوایی کالا می باشد. از این رو ترافیک حمل و نقل هوایی کالا به صورت سالانه رشد قابل توجهی میکند. عامل زمان در حمل اکثر کالاهایی که به صورت هوایی به مقصد ارسال می شوند، عامل بسیار مهمی است و به همین جهت برای جلوگیری از زیان ناشی از تاخیر در رسیدن بار، حمل هوایی به انواع دیگر روش های حمل و نقل مانند حمل دریایی که زمان بیشتر ولی هزینه کمتری دارند ترجیح داده می شود.

البته در محاسبه مقرون به صرفه بودن حمل هوایی باید به رابطه بین قیمت کالا و وزن آن نیز توجه شود که هر چه نسبت ارزش کالا به وزن آن بیشتر باشد، حمل هوایی کالا مقرون به صرفه تر است. در خصوص اینکه بهترین روش برای واردات کالای مد نظر شما کدام روش می باشد، می توانید از خدمات مشاوره رایگان بازرگانی شرکت سپاهان همراه بهره ببرید. شرکت سپاهان همراه علاوه بر خدمات مشاوره رایگان بازرگانی که به مشتریان خود ارائه می دهد با برخورداری از دو خط هوایی مستقیم و غیر مستقیم و  همچنین عقد قرارداد با معتبر ترین خطوط هوایی بین المللی از شهرهای شنزن، گوانجو و دبی به مقصد فرودگاه امام خمینی (ره) و بهره گیری از بیش از ۲۰۰ نیروی متخصص و با انگیزه در دفاتر شهرهای تهران، دبی، گوانجو و شنزن این شرکت، نسبت به حمل کالای مشتریان خود به صورت عمده و خرده به صورت روزانه مشغول فعالیت است. همچنین با دارا بودن انبار پرند به وسعت ۵۰۰۰ متر مربع که به فرودگاه امام خمینی (ره) نزدیک است امکان ارائه سریع ترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود دارد. لازم به ذکر است که کالاهای وارداتی از مبدا چین و دبی که به شیوه حمل هوایی وارد می شوند توسط کارشناسان ترخیص کار شرکت سپاهان همراه در سریع ترین زمان ممکن از گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) ترخیص می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.