شرکت سپاهان همراه

امور حمل و ترخیص کالا از چین و امارات

شرکت سپاهان همراه

امور حمل و ترخیص کالا از چین و امارات

واردات کالا از چین

 
واردات کالا از چین

واردات کالا از چین که عمده واردات کالا به ایران را در بر می گیرد، مورد توجه بسیاری از بازرگانان ایرانی است. اما یکی از دغدغه های مهم وارد کنندگان ایرانی در رابطه با واردات از چین ، عدم اعتماد به حسن نیت و اعتبار فروشندگان و تولید کنندگان چینی ، و همچنین عدم آشنایی همه کسانی که قصد واردات کالا از چین را دارند در رابطه با شرایط و قواعد حاکم بر واردات از چین است.  

شرکت سپاهان همراه با توجه به نیازهای بازرگانان ایرانی در واردات کالا از چین ، علاوه بر دفاتر تهران، اصفهان و دبی، دفاتری را نیز در شهر های گوانگجو و شنزن چین دایر نموده است تا به بازرگانان ، تجار و واردکنندگان ایرانی خدمات ویژه و تخصصی واردات کالا از چین را در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت ارائه دهد.

واردات کالا از چین را با آسودگی خاطر به شرکت سپاهان همراه بسپارید

شرکت سپاهان همراه با متخصصان کارآزموده ای که در دفاتر گوانگجو و شنزن دارد، اعتبار تولید کنندگان و فروشندگان چینی را با دریافت اطلاعات از اتاق بازرگانی و اتاق صنعت و معدن چین کاملا بررسی کرده و در صورت تایید، تمامی مذاکرات و مکاتبات با آنان و همچنین برگزاری جلسات حضوری و سرکشی از دفاتر و کارخانجات را انجام می دهد. همچنین با جستجوی دقیق در منابع آنلاین چینی و وب سایت های معتبر به تهیه نمونه محصولات گوناگون پرداخته و کار شما را برای جستجو در میان انبوه نمونه محصولات راحت تر کرده و در زمان و هزینه های شما صرفه جویی می کنند.

شرکت سپاهان همراه با متخصصان کارآزموده ای که در دفاتر گوانگجو و شنزن دارد، به روشهای گوناگون به جستجوی دقیق محصولات مورد نظر شما پرداخته و با تهیه نمونه محصولات و ارائه نظرات کارشناسی و بررسی تولید کنندگان و فروشندگان مختلف، در وقت و هزینه های شما صرفه جویی می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.