شرکت سپاهان همراه

امور حمل و ترخیص کالا از چین و امارات

شرکت سپاهان همراه

امور حمل و ترخیص کالا از چین و امارات

رهبری و تمرکز، اجزای اصلی یک فرهنگ سازمانی موفق

فرهنگ سازمانی موفق

رهبری و تمرکز، اجزای اصلی یک فرهنگ سازمانی موفق

درس‌هایی کلیدی از فرهنگ‌های سازمانی برتر

وقتی صحبت از فرهنگ سازمانی به میان می‌آید، بلافاصله این سوال در ذهن ما ایجاد می‌شود که شرکت‌ها چگونه اهداف خود را اولویت‌بندی و محقق می‌کنند. اما آنچه کنجکاوی ما را برمی‌انگیزد، این است که شرکت‌های مطرح جهان چه می‌کنند. برای پاسخ به این سوال، محققان شرکت CultureIQ با همکاری نشریه Entrepreneur برخی از سازمان‌های برتر جهان را که عملکرد موفقی دارند مورد مطالعه قرار داده و حاصل این تحقیقات را به‌صورت یک گزارش منتشر کردند. آنچه می‌خوانید چکیده این گزارش است که با کمک آن می‌توانید فرهنگ سازمانی را به یک مزیت رقابتی تبدیل کنید. با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه شوید. 

ادامه مطلب ...

واحدهای منابع انسانی چگونه می‌توانند ارزش‌آفرین باشند؟

منابع انسانی

راهکارهایی برای خلق ارزش در سازمان‌ها
واحدهای منابع انسانی چگونه می‌توانند ارزش‌آفرین باشند؟

واحد منابع انسانی یک سازمان چگونه می‌تواند مانند واحدهای دیگر مثل واحد تولید، واحد بازاریابی، واحد فروش و… ارزش خلق کند؟ اقدامات ما در منابع انسانی (مثل تجزیه و تحلیل شغل، مدیریت عملکرد، آموزش و توسعه و…) چه ارزشی برای چه کسانی تولید می‌کند؟ آیا می‌توانیم این اقدامات را به‌طور شفاف تشریح کنیم؟ اگر مدیرعامل از ما بپرسد این اقدامات به چه دردی می‌خورد و نتیجه آنها چیست، آیا پاسخ قانع کننده‌ای داریم؟ همه این سوالات و خیلی سوالات دیگر، از جمله موضوعات بسیار مهمی هستند که فعالان حوزه منابع انسانی را به خود مشغول کرده و آنها تمام سعی خود را می‌کنند پاسخ‌هایی برای این سوالات بیابند.در این نوشتار سعی بر این است به‌طور خلاصه و مفید به این سوالات پاسخ داده شود. با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه شوید. 

ادامه مطلب ...

ارتقای عملکرد سازمان با هدف‌گذاری موثر

عملکرد سازمان

همسوسازی اهداف، لازمه بهره‌بردن از ارزشمندترین دارایی شرکت‌ها

ارتقای عملکرد سازمان با هدف‌گذاری موثر

در همه کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، یکی از مهم‌ترین اقلام بودجه مربوط به کارکنان است. همه ما به خوبی می‌دانیم که کارکنان، ارزشمندترین دارایی هر سازمان هستند. به عبارت دیگر، بهره‌وری و سودآوری هر سازمان به میزان قابل توجهی به عملکرد کارکنان، اهداف سازمانی و اهداف استراتژیک بستگی دارد.مطالعات نشان داده است که اگر در یک سازمان، اهداف تک‌تک کارکنان به درستی تعیین شده باشد و این اهداف با استراتژی و اهداف سازمانی در یک راستا قرار بگیرند، عملکرد کارکنان به طرز چشمگیری افزایش یافته و کسب‌وکار نیز توسعه خواهد یافت. با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه شوید. 

ادامه مطلب ...

شرکت‌های مطرح دنیا به جای کنترل کارکنان آنها را توانمند می‌کنند

کنترل کارکنان

شرکت‌های مطرح دنیا به جای کنترل کارکنان آنها را توانمند می‌کنند

بازآفرینی نقش مدیریت در عصر جدید

اوبر، بزرگ‌ترین شرکت تاکسیرانی دنیا، مالک هیچ خودرویی نیست. شرکت Airbnb، بزرگ‌ترین هتلداری دنیا، هیچ اتاقی در اختیار ندارد. این شرکت‌ها و نمونه شرکت‌های مشابه آنها در حال تغییر مبنای رقابت هستند. آنها روند کارشان را از کنترل دارایی‌ها به انتقال ارزش به مشتری تغییر می‌‌دهند. این ایده که رقابت‌پذیری شرکتی به توانایی آن برای کنترل منابع و جمع‌آوری دارایی‌ها متکی است، در عصر صنعتی معنا داشته است، اما در عصر اطلاعات دیگر بی‌معنا است. امروز، نوآوری‌های دیجیتال در سراسر دنیا با تکنولوژی به‌کار می‌افتند. اما دولت‌ها همچنان می‌خواهند کنترل خود را اعمال کنند و حتی چارچوب‌های قانونی هم غیرقابل استفاده‌ هستند. این موضوع را در بیت‌کوین و دیگر ارزهای الکترونیک شاهد بوده‌ایم. سیستم‌های مالی موازی‌ای در سطح جهان در حال ظهورند که حاکمیت دولت‌ها را تهدید می‌کنند. با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه شوید. 

ادامه مطلب ...

قطار نوآوری کسب‏ وکار به کجا می‎رود؟

نوآوری

با تغییرات کوچک همیشگی نمی‌توان انتظار نتایج بزرگ داشت

قطار نوآوری کسب ‏وکار به کجا می‎رود؟

روش‏ های تکراری و انتظار دستیابی به نتایج جدید!
این می‏تواند تعریف جدیدی از جنون باشد و دقیقا همان چیزی است که بسیاری از کسب ‏وکارها این روزها تحت عنوان نوآوری در پیش گرفته‏ اند: استفاده از شیوه‏ های سنتی برای توسعه محصولات و خدمات و انتظار دستیابی به رشد حاصل از نوآوری. برای رقابت در عصر دیجیتال، کسب‏ وکارها باید از قطار جنون پیاده شوند و رویکرد خود نسبت به نوآوری و توسعه محصول را به طرز بنیادینی تغییر دهند یا از نقشه رقابتی کسب‏ وکار کاملا حذف شوند. 

ادامه مطلب ...